Satış Sonrası Servis
Müşterilerimizle olan ilişkilerimizi daha ileriye götürmek, müşteri davranışlarını doğru anlamak, istek ve ihtiyaçlarına doğru şekilde cevap verebilmeyi amaç edinmiş olan şirketimiz, üretim ve satış işlemlerini tamamlandıktan sonra, devamlılığı sağlamak amacıyla satın alınan ürünün, teslimi, montajı, kullanımının gösterilmesi, bakım onarım ve yedek parça sağlanması ve müşteri şikâyetleri ile ilgili çabaları da dikkatle göz önüne alarak hareket etmektedir. Şirketimiz bu doğrultuda müşterilerimizin satın aldıkları ürünle ilgili beklentileri, gereksinimlerini giderecek ürün özelliklerinin yanı sıra ürün ile ilgili herhangi bir eksiklik durumunda gerekli olacak hizmetler de sağlamaktadır. Fabrikamızda üretilmekte olan ekipmanların her türlü yedek parça ve servis hizmetlerini karşılamaktadır. Bu çalışmalar, hem yurt içindeki hem de yurt dışındaki müşterilerimizin ihtiyaçlarını hızlı ve kaliteli servis anlayışıyla karşılayacak şekilde organize edilmektedir. Yönetimin teklif verme kararı ile başlayan ve ürünün belirtilen ömrünü tamamlanmasına kadar devam eden satış sonrası hizmet kapsamında;
- Müşteri memnuniyetinin arttırılması ve devamlılığının sağlanması doğrultusunda çalışmaların yürütülmesi,
- Ekipman ve yedek parçaların zamanında ve sözleşmeye uygun olarak teslimatlarının yapılması,
- Araç üstü ekipmanların sürekli faal halde olabilmesini sağlamak amacıyla destek planları yapılarak gerekli yedek parça ve koruyucu bakım faaliyetlerinin belirlenmesi, müşteri kullanımına uygun, güvenilirliği yüksek, kolay test edilebilen cihaz tasarımlarının yapılmasının sağlanması,
- Garanti süresi içinde / dışında bakım onarım için gelen ekipmanların ilgili sözleşmelere uygun olarak en kısa zamanda faal hale getirilmesinin sağlanması,
- Müşteri talepleri ve şikâyetlerinin en kısa sürede değerlendirilerek cihazlarımızda gerekli iyileştirmelerin yapılıp düzeltme önlemlerinin alınması
- Müşteriye yönelik eğitim faaliyetlerinin sürdürülmesi ,
- Bakım Onarım yeteneğini kazanmak isteyen kuruluşlara ekipman test düzeneği yedek parça doküman ve eğitim desteğinin verilmesi
- Araç üstü ekipmanların işletme, kullanıcı ve sahra ya da depo seviyesi kitaplarının ve kataloglarının hazırlanması gibi faaliyetler yerine getirilmektedir.
LEGEND
- Müşteri Memnuniyeti
- Hizmet Kalitesi
- Yedek Parça Hizmeti
- Tasarım
- Hız